Ha eleged van már abból, hogy a barátaidnak tudsz csak arról panaszkodni , hogy megint átejtettek az új melóval. Ha a 30 napos utalás valójában 98 napos. Ha a szerződésről azt hiszed, hogy egy ősrégi mítosz. Ha a pénzed után érdeklődsz még te érzed magad rosszul, akkor itt ország-világ elé tárhatod nyomorúságodat. Bicskanyitogató vagy mesébe illő eseteket a holnaprakellene@gmail.com címre várjuk.

Friss

Archívum

Most ki a rossz fej?

2010.02.03. 14:30 :: holnaprakellene

Sziasztok!

Fiatal grafikus vagyok (diplomás). Novemberben felkeresett "X", animációs filmeket gyártó cég, akiknek már többször dolgoztam, egy újabb munkával.  Izgalmasnak tűnt és belefogtam miután megállapodtam a megrendelő céggel, "Y"-nal a honoráriumról. Mindent időre teljesítettem, a visszajelzésekben kért javításokat is megcsináltam szóval nem volt panasz a megrendelő részéről.

 Most ott tart az ügy, hogy február van és a pénzem sehol. A szerződésemet mintha elfelejtették volna. A leadott számla kifizetése már bő hónapja lejárt. A legdühitőbb az egészben az -ami ráadásul tipikus- hogy képes "Y" avval érvelni, hogy az ő megrendelőjük ("Z")nem fizette ki őket. Mi közöm van nekem ehhez? Nem tőle kaptam a megbízást hanem "Y"-tól. "X" mossa a kezeit, ő nem tud mit csinálni. "Y" kifizette őket, az én pénzem többszörösével, nyílván azért mert ott még folyik a gyártás és evvel lehet őket munkára bírni. Amikor telefonon meg akartam kérdezni, hogy ugyan mi van már a kifizetéssel az egyik telefont nem vették fel a mási ki volt kapcsolva "Y"-éknál. Amikor 2 hét után elértem őket mintha mi sem történt volna, megint elkezdtek oltogatni, hogy most már őket is bosszantja és, hogy csúnyán rászóltak "Z"-re.

 

Nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi az az aduász ami végre nem a megrendelő kezében hanem az enyémben lehet ilyenkor. Mert most semmit nem tudok tenni az biztos, csak a fekélyemet növeszteni.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holnaprakellene.blog.hu/api/trackback/id/tr1001725469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepi · http://tangram.hu 2010.03.19. 17:00:12

Biztos hogy jól van megadva az email cím a jobb oldali bemutatkozó szövegnél?

Üdv

az ami nem. 2010.03.20. 08:10:17

nagyon egyszeru a megoldas (ami mar persze nem alkalmazhato), fizetes elott semmi forrast nem adunk at, csak muti van, megnezheti, ha jo, akkor fizet es viheti..

Dave_bloghu 2010.03.20. 09:07:06

Ilyenkor egy két soros levelet szoktam írni: "Ügyvédünk cégük felszámolását kezdeményezi a XXXXX sz. számla tartozása okán."

Tisztelettel.

Másnapra mindig itt a pénz.
süti beállítások módosítása